2011. február 4., péntek

Roberto Cavalli S/S 2011


A fotókat a fantasztikus duópáros,  Mert& Marcus készítette. Modellek Laetitia Casta, Joan Smalls és Malgosia Bela.(Megjegyzés: a kampányban Laetitia és Malgosia mintha ikrek lennének!)

Nagyon megilletődtem,mikor először a képeket megláttam.Először is- bevallom- nem követtem végig Cavalli idei tavaszi-nyári bemutatóját,mivel semmi különleges nem volt bennük.Ruhái gyönyörűek - ez nem kérdőjelezhető meg-,de csakis az olyan sztárokon,mint Jennifer Lopez,Eva Mendes vagy Sharon Stone. És ebben a pontban elégnek is találtam beszélni Cavalliról. Ezek a ruhák viszont annyira tetszenek,hogy bármelyiket magamra kapnám: kicsit Balmain-féle érzete van,de a Cavalli -állatminták mindenhol ott vannak. Szerintem 2011-en így kell öltöznie egy nagyvárosi nőnek,aki tudja,mitől döglik a... 
  


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése